Reklamačné podmienky

Reklamačné podmienky leveling system & tools LEVELLO ®

Predávajúci / prevádzkovateľ

Internetový obchod leveling system & tools levello, ako aj stránku levello.sk prevádzkuje spoločnosť raz dva tri s.r.o., Ivanská cesta 10/C, 821 04 BRATISLAVA, IČO: 47393882, IČ DPH: SK2023882641, spoločnosť zapísaná v obchodnom registri okr. súdu Bratislava I, oddiel: sro, vložka č. 92760 / B.


Reklamačné podmienky

Záručná doba začína dňom prevzatia tovaru. V prípade výmeny tovaru z dôvodu reklamácie, začína záručná doba znovu plynúť dňom prevzatia nového tovaru. Záručná doba na tovar je 24 mesiacov.
Pri preberaní zásielky tovaru skontrolujte či je obal zásielky tovaru nepoškodený a či obal zásielky nenesie zjavné znaky poškodenia. V prípade ak kupujúci zistí poškodenie zásielky, poškodený obal, môže zásielku odmietnuť. V prípade prevzatia takejto poškodenej zásielky, je potrebné uviesť do prepravného listu dopravcu všetky poškodenia obalu zásielky, prevzatie zásielky s poškodeným obalom.
Pokiaľ kupujúci po prevzatí tovaru zistí vadu, je nutné kontaktovať predávajúceho ohľadom postupu v reklamačnom konaní. Je potrebné uviesť zistené vady a následne doručiť tovar osobne alebo poštou reklamovaný tovar predávajúcemu a to najneskôr do troch pracovných dní od prevzatia zásielky.
K reklamácii je potrebné predložiť doklad o nákupe tovaru – faktúru ( faktúra slúži zároveň ako záručný list ).
Predávajúci si vyhradzuje právo vadný a neopraviteľný tovar nahradiť tovarom novým s rovnakými parametrami. Všetky reklamácie budu vyriešené v zákonom stanovenej lehote 30 dní.
Pokiaľ nebude tovar doručený kupujúcemu, aj keď bola objednávka riadne potvrdené, je nutné túto skutočnosť oznámil predávajúcemu v čo najkratšom čase.
Nárok na uplatnenie záruky zaniká v prípade poškodenia tovaru pri preprave, tieto škody je nutné riešiť s dopravcom priamo pri preberaní tovaru. Nárok tiež zaniká pri neodbornej inštalácii, neodborným zachádzaním, obsluhou alebo použitím, ktoré je v rozpore s užívateľskou príručkou alebo návodom, nadmerným zaťažovaním alebo používaním tovaru.
V prípade reklamácie máte možnosť nás kontaktovať cez Reklamačný protokol, alebo nás o reklamácii informujte telefonicky, reklamáciu tak vybavíme ihneď a oveľa skôr ako cez reklamačný protokol.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial